Μαρία Ιωαννίδου «Με είδα να βγαίνω από το σώμα μου»



Πασίγνωστη Ελληνίδα συγκλονίζει μιλώντας για την μεταθανάτια εμπειρία που είχε, κατά τη διάρκεια που βίωνε σοβαρή ασθένεια.


Η Μαρία Ιωαννίδου παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso και στην Τεριάννα Παππά και μίλησε για την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της. Φυσικά, δεν ήταν άλλη από το διάστημα που έδινε «μάχη» με τον καρκίνο βγαίνοντας νικήτρια.

Παρόλα αυτά, εκμυστηρεύτηκε στη δημοσιογράφο μια μεταθανάτια εμπειρία που είχε όταν νοσούσε. «Κάποια στιγμή “είδα” το σώμα μου να φεύγει από το νυχτικό και αισθανόμουν – δεν τον είδα – το χέρι του Φρέντυ απλωμένο κι εμένα να ανεβαίνω προς εκείνον. Το κορμί μου άρχισε να φεύγει και οι χτύποι της καρδιάς μου αδυνατούσαν, κατά τη διάρκεια μιας χημειοθεραπείας που μου έκαναν. Πέθαινα. Ο Δημήτρης έκλαιγε, οι γιατροί έτρεχαν κι εγώ δεν έδινα σημασία, αισθανόμουν μια απέραντη χαρά και γαλήνη. Το γούσταρα. Να μη φοβηθεί κανείς όταν θα “φύγει”.», τόνισε.