Γιώργος Τσαλίκης: Ο λόγος που ξεκίνησε ψυχοθεραπεία





Αυτή η περίοδος για τον Γιώργο Τσαλίκη είναι πολλή δημιουργική, καθώς ετοιμάζει το νέο του δίσκο, γυρίζει βιντεοκλίπ και κάνει live εμφανίσεις. Φαίνεται, όμως, ακούραστος, γεμάτος ενέργεια και μου εξηγεί από πού πηγάζει αυτό. «Ό,τι έχω μέσα μου είναι φως. Δεν μ’ αρέσει να έχω μέσα μου σκοτάδια, κακίες και μιζέριες. Η ενέργειά μου πηγάζει και από την πίστη μου στον Θεό, που είναι τελείως προσωπική υπόθεση – εκεί είναι το “βενζινάδικο”, απ’ όπου φουλάρεις ενέργεια και φως. Ακόμα κι όταν κουράζομαι, αυτό που κουράζεται είναι το σώμα, όχι η ψυχή μου. Αλλά το σώμα θέλει λίγο ύπνο και μετά… ξεκινάμε πάλι!».

Toν Οκτώβριο έκλεισε τα 41. Μπορεί η εικόνα του να μην έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια, ο ίδιος όμως νιώθει πως ο τρόπος που αντιμετωπίζει τη ζωή είναι πια διαφορετικός. «Στα 40 πλέον έχω ωριμάσει και σκέφτομαι αλλιώς κάποια πράγματα, αντιμετωπίζω διαφορετικά τις καταστάσεις. Κάνω πολλή δουλειά με τον εαυτό μου, την ψάχνω. Αλλά σαν ενέργεια, διάθεση για ζωή, βλακεία, χαβαλέ, σωματικές αντοχές, δεν έχει αλλάξει κάτι» λέει. Όλα αυτά τα χρόνια τον βοήθησε πολύ και η ψυχοθεραπεία. «Αποφάσισα να απευθυνθώ σε ειδικό από την ανάγκη να ψάξω τον Γιώργο και να τον αγαπήσω περισσότερο. Κι αυτό νομίζω ότι γίνεται μέσα από την ψυχοθεραπεία με μία αναδρομή προς τα πίσω, όχι μιλώντας για τα τρέχοντα. Όταν πηγαίνεις χωρίς να έχεις ένα πρόβλημα που σε τρελαίνει, π.χ. οικογενειακό, επαγγελματικό, ερωτικό –γιατί τότε θα επικεντρωθεί η θεραπεία σου σε αυτό–, μπορείς να κάνεις μία ωραία βουτιά προς τα μέσα, να ψάξεις πράγματα στη ζωή σου που συχνά προέρχονται απ’ όταν ήσουν παιδάκι και δεν φανταζόσουν πώς σε επηρέασαν. Είναι μια διαδικασία που σε κάνει να συνειδητοποιείς ποιος είσαι και, όταν ξέρεις ποιος είσαι, αντιμετωπίζεις τα πράγματα πιο σωστά».