Ο Γιώργος Σαμπάνης μιλά για το χωρισμό του από την Άννα Πρέλεβιτς




Ο Γιώργος Σαμπάνης είναι ευαίσθητος, παρορμητικός και ενίοτε σαρωτικός. Με το ίδιο πάθος που δίνεται στην μουσική, αφήνεται και στην προσωπική του ζωή. «Λειτουργώ με την συναισθηματική μου νοημοσύνη. Οι άνθρωποι που με ξέρουν και γνωρίζουν τις προθέσεις μου, συνήθως μένουν δίπλα μου και με αγαπούν», εξηγεί. Μου λέει πως γνωρίζει την αχίλλειο πτέρνα του, αλλά δεν επιθυμεί να την αποκαλύψει δημόσια. Ωστόσο, παραδέχεται πως έχει ερωτευτεί παράφορα. «Μέχρι σήμερα, έχω ερωτευτεί δυο τρεις φορές στην ζωή μου», ομολογεί και εξηγεί πως όταν μια σχέση τελειώσει δεν συνηθίζει να δίνει δεύτερες ευκαιρίες, αλλά ούτε να κρατάει γέφυρες επικοινωνίας. «Δυο ατάκες λέω στον εαυτό μου όταν τελειώνει μια σχέση. ‘’Η ζωή συνεχίζεται’’ και ‘’Το είδαμε κι αυτό’’».


Τα τελευταία δυόμιση χρόνια ήταν ζευγάρι με το μοντέλο και ραδιοφωνική παραγωγό Άννα Πρέλεβιτς. Μάλιστα, με την Άννα έμειναν μαζί στο σπίτι του από τους πρώτους κιόλας μήνες της σχέσης τους. Κι ενώ όλοι μιλούσαν για ένα πολύ δεμένο ζευγάρι, στα τέλη του προηγούμενου μήνα, γράφτηκε πως χώρισαν. «Η Άννα είναι σεμνή, διακριτική και αξιοπρεπής. Περάσαμε πολύ καλά μαζί, αλλά στις αρχές του καλοκαιριού χωρίσαμε για κάποιους σοβαρούς λόγους. Κάναμε μια προσπάθεια επανασύνδεσης, αλλά δεν ευδοκίμησε. Ζήσαμε μαζί δυόμιση χρόνια και είναι από τις πιο όμορφες σχέσεις της ζωής μου. Κρατάω αυτό», λέει, χωρίς ωστόσο να αφήνει περιθώρια επανασύνδεσης. «Νιώθω πολύ καλά και δεν θα έκανα πισωγύρισμα γιατί δεν το θεωρώ σωστό. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι δύσκολες και θέλουν ταλέντο. Για να κάνεις μια σχέση πρέπει να ξέρεις ζητάς συγγνώμη, να ξέρεις να μιλάς. Η πορεία των δικών μου σχέσεων, δείχνει πως μάλλον κάνω κάτι λάθος, αλλά πραγματικά κάνω ότι μπορώ. Αν βρεθώ παντρεμένος με παιδιά και η σχέση μου κρατήσει για πάντα, θα σου κοκορεύομαι πως τα κατάφερα».