Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Yβόννη Μπόσνιακ: Το νέο επαγγελματικό της βήμα, η συγνώμη που θέλει να ζητήσει και η άγνωστη «κληρονομιά»


yvoni bosniak people 133 (5)
Μετά από ένα διάστημα αποχής από κάθε επαγγελματική δραστηριότητα για να αφιερωθεί στο μωρό της που γεννήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου, η Υβόννη Μπόσνιακ ετοιμάζεται για ολική επαναφορά. 
Πέρσι, είχε ακουστεί πως θα σε δούμε το Mad Walk, αλλά τελικά δεν συμμετείχες. Είχες όντως κάποια πρόταση;
Η αλήθεια είναι πως είχα μια πρόταση, το σκεφτόμουν σοβαρά, αλλά τελικά αισθάνθηκα πως δεν ήμουν έτοιμη για κάτι τέτοιο. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να πω και ένα μεγάλο «συγνώμη» στον Βρεττό Βρεττάκο, γιατί το ακύρωσα τελευταία στιγμή και ένιωσα πολύ άσχημα.
Φέτος νιώθεις πιο έτοιμη για μια τέτοια προοπτική;
Κοίτα, δεν είναι ότι δεν νιώθω καλά με τον εαυτό μου, μια χαρά νιώθω. Αλλά ο κύκλος του μόντελινγκ έχει κλείσει για μένα εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ουσιαστικά, από τότε που είμαστε μαζί με τον Αντώνη σταμάτησα και το μόνο που έχω διαφημίσει είναι τα ρούχα που σχεδίασα. Μερικές φορές το λέω και γελάνε, αλλά είμαι 30 χρόνων, δεν είμαι 25 και ένα μοντέλο, αν δεν γίνει σούπερ σταρ στα 25, σταματά.
Σταματά, αλλά συνήθως δοκιμάζεται σε έναν άλλο χώρο γύρω από το θέαμα. Όλα αυτά τα χρόνια δεν σου έχουν κάνει προτάσεις για να παρουσιάσεις κάποιο σόου ή να συμμετάσχεις σε εκπομπές;
Στην αρχή ναι, αλλά πλέον έχουν καταλάβει πως δεν θα το έκανα. Πρώτα από όλα είμαι πάρα πολύ ντροπαλή και θα ήταν αδύνατο. Εδώ ακόμα και όταν πρόκειται να δώσω συνέντευξη στη Μαρία, που είναι η κουμπάρα μου, μία εβδομάδα πριν νιώθω άβολα. Ντρέπομαι. Δεν είμαι εγώ για αυτό, είμαι για άλλα. Να σχεδιάζω ρούχα, να κάνω πράγματα δημιουργικά, αλλά όχι μπροστά στα φώτα.
Είχες σχεδιάσει κολεξιόν που πήγαν πολύ καλά, είχαν θερμή υποδοχή από τον κόσμο. Γιατί σταμάτησες αυτή τη δραστηριότητα;
Ήταν μια πολύ ωραία συνεργασία με την Be You που περιλάμβανε τρεις κολεξιόν και ολοκληρώθηκε την εποχή που έμεινα έγκυος, γιατί ήθελα να αφιερωθώ στο κομμάτι της μητρότητας. Όμως, μέσα από αυτή τη συνεργασία, συνειδητοποίησα πως το σχέδιο μόδας είναι μια μεγάλη μου αγάπη. Τους τελευταίους μήνες, κάθε στιγμή που έχω ελεύθερη σχεδιάζω ρούχα και είμαι σε θέση να πω πως έχω ολοκληρώσει μια πλήρη συλλογή που θα κυκλοφορήσει το χειμώνα του 2017.
yvonni bosniak sxedio  (4)
Πώς θα λέγεται η συλλογή;
Μπορεί να μην ακούγεται πολύ ευφάνταστο, αλλά θα ονομάσω το brand Yvonne Bosnjak! Αυτή τη φορά θα το κάνω όλο μόνη μου.
Θα είναι κάτι πιο hi-end από την προηγούμενη συλλογή σου;
Κοίτα, εγώ δεν θέλω να κάνω ακριβά ρούχα και ούτε πρόκειται. Ο στόχος μου είναι να κάνω ρούχα με πολύ καλό πατρόν, πολύ καλή ποιότητα υφάσματος και ραφή, αλλά να μπορούν και τα πιο νέα κορίτσια να τα αγοράσουν εύκολα. Με την Be You είχαμε δημιουργήσει μια μεγάλη συλλογή διαθέσιμη σε πάρα πολλά σημεία στην Ελλάδα, καθώς προϋπήρχε ένα μεγάλο δίκτυο. Αυτή τη φορά θέλω να κάνω κάτι πιο μικρό, λιγότερο μαζικό, ακόμα πιο προσεγμένο, να είναι ακόμα πιο πολύ στην αισθητική μου και ελάχιστα ακριβότερο από πριν. Αλλά το ζητούμενό μου είναι οι τιμές να κρατηθούν χαμηλά. Τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι καθημερινά με αυτό. Όταν κοιμάται το μωρό, κάθομαι στο γραφείο και πολλές φορές σχεδιάζω μέχρι το πρωί. Μελετώ βιβλία σχεδίου, βλέπω tutorials στο YouTube.
Σχεδιάζεις και κάτι απίθανα πορτρέτα, πέρα από ρούχα.
Πάντα ζωγράφιζα, αλλά δεν ήξερα ότι μπορούσα να κάνω πορτρέτα. Πριν από τρεις εβδομάδες και έχοντας δει πολλά tutorials σχεδίου, λέω «κάτσε να κάνω ένα διάλειμμα από τα ρούχα και να δοκιμάσω να κάνω ένα πορτρέτο στην κόρη μου». Σε όσους το έδειξα, όλοι μου είπαν πως η εικόνα που έφτιαξα της έμοιαζε πάρα πολύ. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες συνέχισα να πειραματίζομαι με αυτό και πραγματικά από το πρώτο μου σχέδιο μέχρι το τελευταίο πορτρέτο έχω πολύ μεγάλη εξέλιξη. Πρέπει να πω βέβαια πως η γιαγιά μου ήταν γνωστή ζωγράφος στη Γαλλία και η μαμά μου ζωγραφίζει πολύ καλά, είναι λίγο οικογενειακή υπόθεση η ζωγραφική.
Πάρτε μια ιδέα από τα σχέδια που έχει δημοσιεύσει στο Instagram
yvonni bosniak sxedio  (5)yvonni bosniak sxedio  (3)yvonni bosniak sxedio  (2)yvonni bosniak sxedio  (1)