Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελένη Μενεγάκη: Αποκάλυψε on air τη συμβουλή που της έδωσε ο Ανδρέας Φουστάνος για να είναι πάντα όμορφη!

eleni menegaki...
Η Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της σημερινής της εκπομπής αποκάλυψε το μυστικό που της έχει πει ο πλαστικός χειρουργός και κουμπάρος της, Ανδρέας Φουστάνος.
«Όπως λέει και ο αγαπημένος μου κουμπάρος, λατρεμένος Ανδρέας Φουστάνος, Ανδρέα μου σ’ αγαπώ, “Ελένη πίνε νερά μου, πίνε νερά. Το μόνο που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι να μην αφυδατώνεται. Δε χαλάει το δέρμα και ο οργανισμός είναι γερός και ωραίος”», δήλωσε η παρουσιάστρια.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Πίνετε νερά, τρώτε καυτερές και μετά κατεβάζετε μπουκάλια. Μου λέει “πίνεις τουλάχιστον ένα εμφιαλωμένο τη μέρα;” Λέω ενάμιση λίτρο; Μου λέει “ναι”. Δυο τρία μπουκαλάκια μικρά του λέω, τα πίνω στη δουλειά, στο σπίτι πίνω πιο λίγο αλλά ευτυχώς καλύπτομαι εδώ που μιλάω πολύ και κατεβάζω αβέρτα νερά».