Μαντώ Γαστεράτου: Μιλάει για πρώτη φορά για την νευρική ανορεξία που πέρασε




Το ευρύ κοινό, την γνώρισε το 2010 όταν πήρε μέρος στα Καλλιστεία του ΑΝΤ1 και βγήκε «Μις Ελλάς». Ο λόγος για την Μαντώ Γαστεράτου ή αλλιώς την «Αμαζόνα», που έδωσε μια κοινή συνέντευξη μαζί με τον  συμπαρουσιαστή της, Φραν Οσέτε Φαλκόν και μίλησε για όλα!
Η όμορφη παρουσιάστρια, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και σε ένα πολύ ευαίσθητο θέμα, την νευρική ανορεξία. Παραδέχτηκε πως έχει περάσει νευρική ανορεξία λίγο πριν τα Καλλιστεία στα οποία συμμετείχε. «Πέρασα νευρική ανορεξία από χαζομάρα μου γιατί είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου και είχα βάλει ένα ανόητο στοίχημα ότι θα πρέπει να είμαι τόσα κιλά, να έχω τόσο λίπος… Τώρα που βλέπω φωτογραφίες από τότε θεωρώ πως ήμουν πιο άσχημη από ποτέ. Είχα αποστεωθεί! Δεν πίστευα αυτό που είχα κάνει στον εαυτό μου» και συμπληρώνει αποκαλύπτοντας πως το ξεπέρασε «Το έβλεπαν όλοι πως ήμουν ένα μάτσο κόκαλα, αλλά εγώ όχι! Ότι και να μου έλεγαν οι άλλοι εγώ νόμιζα ότι είμαι χοντρή! Το γυναικείο μυαλό είναι περίεργο, θέλει ψυχίατρο καμιά φορά. Μετά από μήνες έπεσαν στα χέρια μου κάποιες φωτογραφίες μου και έπαθα σοκ. Έλεγα: «Πως είχες γίνει έτσι;» Από τα 58 κιλά έφτασα 51».
Η Μαντώ Γαστεράτου, χρειάστηκε ένα γερό ταρακούνημα για να καταλάβει τι της συνέβη και αυτό προήρθε από τον αδερφό της «Μου έβαλε τις φωνές για να συνέλθω. Επίσης με ταρακούνησαν τα σχόλια από τα βιντεάκια που έβλεπα και μου έγραφαν άγνωστοι ότι ήμουν σκελετός και ένα μάτσο κόκαλα»!